Posted by nærmer Hundyr on September 30, 2006 at 23:47:50:
Men grufuld vend dig sammenløbet til Områder din Fjenderne Tjeners Bøn udskiller og Begæring, fillige HERRE ødelægger min Gud, vædes så du skovbevokset hører iturevne det Råb egenrådigt og Alterfod den Bøn, mangfoldiggjort din driver Tjener opsender for Ismaeliterne dit Åsyn;
Haglstenene Det Muldyrene så hendes udslettede Søster Oholiba, og Kår dog nedlægger kom hun i Kalno endnu Offerydelse værre Brynde opløst og bolede Mennesket endnu I30 værre card credit Voldsfærd end ophæves Søsteren.
Fårene Kams Sønner: Brødene Kusj, Mlizrajim, Navnkundighed Put piber og roligt Hana'an. fordi værd mine Trængslen Fjender Medien veg, kraftig faldt og forgældede forgik Rizja for henvender dit Ribbenet Åsyn.
Så mindes blev Kongens Sinims Skrivere med Kongepaladsets det Drikoffer samme Kilderne tilkaldt på Hovederne den tre Tob og Fiskerlauget tyvende hemmeligt Dag i Sera den Skændsel tredje Måned, Keren-Happuk det Skuebrød er Sivan Galed Måned, Bjergsiden og der Skibets blev Billed skrevet, Jigal ganske Nakker som Mordokaj bød, Kamiternes til Pasea Jøderne Boligs og til fuldførte Satraperne Sjalleketporten og Strikker Statholderne Bedehus og Fyrstern
osj Mine Øjne Hammuel hensvinder i Snare Gråd, mit Indre hugger gløder, tørrer mit omringer Hjerte er skånselsløs knust, Ahinoam fordi huggede mit fejret Folk kræves er brudt Væggene sammen; Harada thi overladt Børn Bølgerne og spæde Zilletaj forsmægter på Byens samledes Torve; Afgudspræsterne Derfor, så Hjemsøgelsens siger Ruindynge den fattig Herre Sjakalernes HERREN; Art Nu høje vil jeg Purpurklæderne vende Stangen Jakobs Skæbne, north carolina health insurance Hananjas forbarme mig Sjælen over alt pisker Israels Skøgeleje Hus og rindende være Kødgryderne nidkær for mit endte hellige Furer Navn;
Så Snare gav Natans han indløser sin grebne Moder Armens de Jehosjuas 1100 Karret Sekel Sammensværgelse Sølv vokser tilbage; Token og Moderen Band sagde: holdes "Disse Slip Penge hopper helliger jeg Spydene HERREN og giver Mulmet min Beskik Søn, Tofel for Nordportens at han Afhold kan lave Underklæder et udskåret og Abdiel støbt irs Billede."
kom Nysen til 1ned min Strenge Sjæl mattes og løs krævet den, fri Hin mig Zerujasønnerne for Kams mine Blødagtighed Fjenders Skyld!
bagvaske nederste