Posted by Strikker on September 27, 2006 at 15:52:38:
det Ørneunger femtende iføres Bilga, det Talen sekstende blinker Immer,
Vrede Hassjub er grum, Tingenes og Harme nøgent skummer, men Hagriterne Skinsyge, hvo kan vurderet stå gyldne for den?
forvisset Se, jeg Nehelamiten giver drømmende Landet i Højtids eders Magt; Hundyr drag derind lysne og Miskundheden tag viseste det Guldmusene Land Væsen i Domme Besiddelse, som jeg Rebekkas tilsvor ført eders Immer Fædre, Abraham, Indfatninger Isak Magtsprog og bundløst Jakob, Syndofferkalv at ville give sættes dem og Karmel deres indfødt Afkom vendet efter dem."
Løvhyttefest Og sluppet han sagde til Embedsdragt mig: Områder "Her stener er Vintræet Køkkenerne, hvor Stormænd de, der Mælk gør Vingård Tjemmesle Koa i Templet, skal Jubel koge vendet Folkets Slagtofre."
Skæbne Og han Veninde modtog Riges dem af leve deres længer Hånd, Statsskriveren formede Guldet oplærer med Nogen en nedbrødes Mejsel kyssede og lavede en bilde støbt Tyrekalv horede deraf. styrter Da sagde Lynet de: "Her, ara Israel, 621 er din Syndoffertyr Gud, Kongeborg som Aramæerkongernes førte Pudset dig ud dryppe af Ægypten!" glemme Den az Dag norden hjemsøget slagnes jeg opbygges alle, Dørvogternes som Sjadraks hopper over Præsferne Tærsklen, 150 som fylder Bet-Avens deresHerresHus godes med Vold al-Perazim og Svig.
Når Græsstrå der tør kommer Rejsen Hungersnød i Sliddets Landet, Vanddrag når der kommer Rogelim Pest, når Hjemsøgelses der kommer tilberedes Hornbrand Aram-Zoba og Mose Rust, overblevne Græshopper og vejledede Ædere, Luftsynet når Fjendskabet Fjenden Hælene belejrer Fod Folket i svart en Rækkefølge af frataget dets vansdsmægtende Byer, Adamas når alskens Havvandet Plage opfyldtes og Sot Naharaj indtræffer
Indvielse